INST. PLD, bootkietka 7.I.2001 - wuch, prowizorka, automateusz

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Czw, 11 Sty 2001, 16:11:10 CET

Dnia Thu, Jan 11, 2001 at 02:15:34PM +0100, BartOwl napisał(a):

> nawet nie wiesz jak mnie ucieszyles ;>>> wybralem prowizorke na moim laptopie
> i leci OK. jak na razie zainstalowal 85M i leci powolutku talej (od 3 dni;)
> a to dlatego, ze ramu ma 8M, a swapa wykorzystuje 30... stad pytanie - czy
> istnieje jakas mozliwosc zmniejszenia uzycia pamieci, czy jest to raczej juz
> trudne do zrobienia???

dalo by sie, ale nie jestem pewien czy to by cos przyspieszylo. Ten swap
jest aktywie uzywany ?

> (czy jakby wygenerowal liste pelnych nazw wszystkich rpm'ow i potem wykonac
> for i in `cat /coinst.rpmy`; do rpm -Uvh "$i"; done; to nie poszloby szybciej
> (znaczy sie mniej swapa by uzylo?)

jak juz zaistalujesz to sproboj zaistalowac rpm'em kilaascie duzych aietow
i daj zac czy jest szybciej.

--
Pawel Kolodziej