INST. PLD, bootkietka 7.I.2001 - wuch, prowizorka, automateusz

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Pią, 12 Sty 2001, 08:46:15 CET

On Thu, 11 Jan 2001, Marcin Chojnowski wrote:
> listy dalej nie widzi ale pewnie jeszcze nie przubudowałeś nowego
> wucha, bo paweł coś dosłownie przy mnie zmieniał.
zgadza sie, wczoraj cos bylo nie halo z CVSem... :<

proszę bardzo.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...