INST. PLD, bootkietka 7.I.2001 - wuch, prowizorka, automateusz

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Pią, 12 Sty 2001, 17:31:02 CET

Przychodzi Paweł Kołodziej do lekarza i mówi:

> dalo by sie, ale nie jestem pewien czy to by cos przyspieszylo. Ten swap
> jest aktywie uzywany ?

hmm - skoro 90% czasu cedek stoi w miejscu, a nonstop mieli dyskiem, to chyba
jednak tak...

> jak juz zaistalujesz to sproboj zaistalowac rpm'em kilaascie duzych aietow
> i daj zac czy jest szybciej.

sproboje... ale to jeszcze nie tak predko... bo jak na razie jest 112M
zainstalowane a uptime z /dest/... pokazuje uptime rzedu 5 dni i 47 minut...
load jest na poziomie 1.10.

Ps. bo tak myslalem jakby zwolnic pamiec uzywana na powiazania poiedzy
pakietami juz w trakcie instalowania moglaby byz zwolniona... jak liczyl
powiazania, to wykorzystanie swapa wzroslo do 20M, a teraz jest 31M. czyli i
tak za duzo, ale im mniej swapa, tym szybciej powinno to chodzic.
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )