yuppi!!!

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Pią, 12 Sty 2001, 23:04:08 CET

Witka BartOwl,

Friday, January 12, 2001, naskrobano:

B> no i siem zainstalowal ;>>>
B> ale radocha jak wstal... jak na razie all is full OK
B> no i wkladam karte pcmcia z cd'kiem i nie dosc ze laduje moduly, rozpoznaje
B> scsi_host i uzywa urzadzenia scd0. tylko brakuje /var/db/Makefile
B> przynajmniej u mnie... ale ogolnie jestem very happy ;>>>

No to teraz przeslij swoje uwagi na liste

michal jak przeczyta to cos z tym pomysli

a ja bede walczyl zeby to chodzilo na bootkietce ;)

--
Pozdrowionka,
Marcin Chojnowski

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt