mutt

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Pią, 12 Sty 2001, 23:24:14 CET

Witka Michal,

Friday, January 12, 2001, naskrobano:

MK> Blah. Pytanie było o konfigurację mutta a nie o MTA.

Chodzi mi panowie o to że mam hosta. Tam normalnie działa postfix.

Zakładam moj adres to martii w x.pl ale zapisałem sie na liste pod
adresem martii w interia.pl . Z martii w x.pl jak pobiore poczta z pop3
muttem to ten mi śle jako martii w x.pl a chce aby posłał albo jako
smart-host do interia.pl albo normalnie jako klient mail.

E tam może oblukam sobie jak wygląda Balsa ??? a może pobawimy się
evolution ??? ;)

--
Pozdrowionka,
Marcin Chojnowski

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt