nowa strona :)

Marek Kolczyk marekk w takt.com.pl
Sob, 13 Sty 2001, 00:58:12 CET

On Sat, 13 Jan 2001, Lukasz Trabinski wrote:

> Rozumiem, że wywalenie mojego (ftp.wsisiz.edu.pl/pub/Linux/PLD) mirrora PLD
> miało jakiś zamierzony cel? Nie żeby mi na tym jakoś zależało, że figuruje
> jego adres na stronie, ale myślę, że skoro mirroruje PLD, to infromacja
> o tym fakcie może kogoś interesować, kto akurat wpięty jest do polpaku.
Musze przyznac ze kilka razy przydał mi sie bardzo. Z tasku szło kiepsko,
m mimuw rozsypane pakiety - zle sumy kontorlne a od ciebie do sieci ipk
W-wa 0 problemów. Osobiscie popieram skorygowanie listy mirrorów.
--
Przy okazji czy do lilo nie byłoby stosowne dodanie POSTIN /sbin/lilo
Osobiscie mialem z tym kilka wpadek jedna tragiczna serwer byl 300km

--
Marek Kolczyk	marekk w takt.com.pl