nowa strona :)

Marcin Leszek Mierzejewski kevin w lamer.pl
Sob, 13 Sty 2001, 14:35:05 CET

Lukasz Trabinski <lukasz w lt.wsisiz.edu.pl> wrote:

> Rozumiem, że wywalenie mojego (ftp.wsisiz.edu.pl/pub/Linux/PLD) mirrora PLD
> miało jakiś zamierzony cel? Nie żeby mi na tym jakoś zależało, że figuruje
> jego adres na stronie, ale myślę, że skoro mirroruje PLD, to infromacja
> o tym fakcie może kogoś interesować, kto akurat wpięty jest do polpaku.

To był czysty przypadek, pewnie przez moment nie działał link i wyrzuciłem go.
Już naprawiłem mój błąd i Twój link znajdzie się pewnie za chwile na stronie.

BTW: Jeśli ktoś jeszcze ma mirrora PLD to niech dam mi znać, albo sam doda na
stronie PL

--
Marcin Leszek Mierzejewski
http://lamer.pl/kevin                             "Non tatis est unius opinio"