TNT2

Michal Belczyk beltchyq w student.uci.agh.edu.pl
Nie, 14 Sty 2001, 00:45:59 CET

On Sat, 13 Jan 2001, Michal Kochanowicz wrote:
> Może dlatego, że to jest moduł jądra, który musi pasować do twojego
> jądra, czyli w praktyce i tak większość osób musi to sobie sama
> skompilować (prosta sprawa - wystarczy użyć skryptu builder z modułu
> SPECS, albo ściągnąć spec i źródła i zrobić:
> rpm -bb XFree86-nvidia-kernel.spec).
jakiego skryptu builder?
nie rozumiem tez po co zatem instalowac XFree86-nvidia-0.9.5-1 skoro i tak
trzeba zgrac te zrodla i zrobic go od nowa. A przy tej drugiej metodzie,
to co trzeba pozmieniac w tym .specu? Wiem, ze przynudzam, ale zalezy mi
na tym, zeby sobie te iksy odpalic, a w sumie to sie powoli w tym gubie ..
.. no i za malo wiem na ten temat :)

beltchyq