Co za licho!?

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Pon, 15 Sty 2001, 21:05:16 CET

dnia Mon, Jan 15, 2001 at 08:57:59PM +0100, Konrad Stepien napisal(a):

> Nie wiem. Pojawiło mi się to po przejściu na 2.4.0 (jakiś wczesny -test).
> Wtedy pomogło wywalenie IPv6. może niechcący jeszcze coś zmieniłem,
> w każdym razie od tamtej pory raczej mi działa.

jest jeszcze drugi sposob, z jakiegos powodu jest ktos uzywa dialupa 0202122
to musi wylaczyc kompresje programowa, zwlaszcza kompresje naglowka.
o godzi 18:00 zrobilem downgrade do 2.2.18 ale o 17:40 dostalem info "dziala
lepiej niz kiedykolwiek po wylaczeniu kompresji w windowsie" ;)))

teraz wysylam maile do ludzi i uprzedzam zeby wywalili :>

BTW Dzieki Wiget za HINT :-)
newrom
--
                              Roman Niewiarowski