pdksh - dziwne

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Wto, 16 Sty 2001, 16:01:00 CET

Wczoraj alarmowałem że pdksh jest zwalony. Ninniejszym włażę pod
stół i odszczekuję to co powiedziałem.

Niemniej sprwa jest nadal co najmniej dziwna, bo ksh uruchamiany
z mojego konta wywalał SEGFAULT-a, a z innych kont nie.
Pomyślałem że jakieś moje specyficzne profile go bolą, ale nie.
Pomogło wywalnie .history !!!!

Niestety nie zachowałem tego wywalonego .history, więc nie wiem
co go dokładnie bolało.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.