TNT2

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Wto, 16 Sty 2001, 18:59:15 CET

Przychodzi Blues do lekarza i mówi:

> Tak sie zastanawiam czy nie warto by bylo tego typu wpisy zakomentowane
> wrzucic do standardowego dystrybucyjnego modules.conf....

napewno nie zaszkodzi... BTW pytanko - czemu data modywikacji modules.conf
musi byc starsza niz modules.dep???

PS. ten kernel difoltowy jest super - bez zadnej kompilacji uruchomilem scsi,
sound apm i inne... miodzik ;>
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )