pdksh - dziwne

Śro, 17 Sty 2001, 12:53:14 CET

On Wed, 17 Jan 2001, Konrad Stepien wrote:

> Cholera wałaśnie nie. To akurat był system stawiany od zera na PLD.
> Fakt, że przytrafiło się to w czasie "wielkiej zmiany" kiedy
> ruszyliśmy glibce, db3, rpm-a i kupę innych rzeczy.
> Poza tym wtedy pomógł downgrade pdksh.

Konrad wierzę, ze jakoś tak sie mogło stać ale jednocześnie w tej sytuacji
nie mając jakiś faktów nie o czym mówić dalej (poprostu). Prawdopodobnie
mogła bić uszkodzona binarka czy też wiele innych rzeczy mogło się stać
ale zakąłdam, że tak czy inaczje gdyby binarka tego shelal czy też
bibliotek czy też czegoś nie zgrzebał istalator to coś takiego nie miałoby
miejsca. Mówiąc inaczej .. koniec końców i tak nie byłaby to kwestia błędu
tkwiacego w pdksh bo inaczej wszędzie tego typu objawów możnaby obserwować
(co oczywiście nie ma miejsca).