root=301

Śro, 17 Sty 2001, 20:32:09 CET

On Wed, 17 Jan 2001, Michal Margula wrote:

> To samo przy programie loadlin.exe. A może to brak wpisów do /dev na initrd?

Nie wydaje mi się. Z tego co pamietam kawałki źródeł kernela to może być
kwestia wymiany informacji miedzy boot loaderem, a kernelem. Mogę się co
prawda nieco mylić bo owe kawałki kodu ostanio przeglądam dość intensywnie
ale raczje pod kontem bot strapu na sparc (ale z tego co przelatywało mi
przed oczami ogólny zarys jest podobny do tego co jest na x86).