INST. PLD, bootkietka 7.I.2001 - wuch, prowizorka, automateusz

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Czw, 18 Sty 2001, 20:33:13 CET

Przychodzi Jacek Konieczny do lekarza i mówi:

> Po instalacji źródeł kernela nie trzeba robić "ldconfig"?
> Ale to nie godzina......

wlasnie w tym problem... zreszta sam ldconfig tez nie zajmuje za duzo
czasu... sytuacja zmienia sie drastycznie jak roznie uzycie swapa.

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )