INST. PLD, bootkietka 7.I.2001 - wuch, prowizorka, automateusz

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Czw, 18 Sty 2001, 20:40:01 CET

Przychodzi Michal Moskal do lekarza i mówi:

> Wiesz, potem miales o 3MB pamieci więcej - brak ramdysku. Po
> odliczeniu rozmiaru kernela w pamieci itp. ilosc pamieci
> dla RPMa rosnie 2 razy, czyli wszystko jest ok.

w sumie racja - nie liczylem ramdysku... teraz juz wszystko jasne.

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )