pdksh - dziwne

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Czw, 18 Sty 2001, 21:20:53 CET

Przychodzi Konrad Stepien do lekarza i mówi:

> O, jednak nie tylko mi się to przytrafiło.

tyle, ze ja przechodzilem z redhata... ale nawet mi sie system nie chcial
podniesc, fontow mi nie ladowal, fb sie nie ustawial jak cza i ogolnie qpa.

> Dzięki za info, znaczy nie jestem ostatnim lamerem :-))).

no co ty - lamerzy nie uzywaja PLD ;>

> Może jest tak, że więcej ludzi miało problemy z pdksh, tylko sziedzą
> czicho. Proponuję wziąść pdksh pod lupę, niech każdy melduje
> jak mu się wywali, może uda się ustalić czemu tak się dzieje
> i poprawić.

niestety ja nie mam czasu aktualnie na eksperymenty, do tego nie dysponuje
tutaj czystym PLD, ale jak na laptopie cos zauwaze, to napewno dam znac...
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )