listy mailowe pld

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pią, 19 Sty 2001, 08:39:02 CET

Czesc!

Czy nie uwazacie, ze powinna powstac juz lista dyskusyjna dla uzytkownikow
PLD? Delikatnie zaczyna mnie draznic, gdy przychodze rano do pracy i chce
przeczytac kilka postow z grup 'developerskiej' a czytam tematy strikte
zwiazane z uzytkowaniem dystrybucji. Wiem, ze sie czepiam... ale
'filtrowanie' poczty pod katem postow dot. rozwoju dystrybucji zaczyna
zabierac mi coraz wiecej czasu...

pozdrawiam,
rafal

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                           |
         mailto: rafi w pascal.pl         | No signature at this time |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |___________________________|