plytka PLD

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Pią, 19 Sty 2001, 10:16:48 CET

On Fri, 19 Jan 2001, Marcin Chojnowski wrote:
> Człowieku to nie Debian !!! CZytasz listę ??? Pisze się o tym od dawna że
> pakiety wszystkie się dobrze nie istalujš. Zapomnij że PLD to takie co
> instalujesz i wsio pięknie działa. To przyszłoœć na razie nic lepszego nie
> dostaniesz.
hmmm, zaraz, moment.
a) to z ftp://212.33.78.212 to nie jest oficjalne ISO
b) na oficjalnym ISO wszystkie pakiety się dobrze instalują (z
wyjątkiem geninitrd które się instaluje nie w kolejności ze względu na
byka w rpmie) - osobiście to testowałem.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...