listy mailowe pld

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 19 Sty 2001, 13:14:23 CET

On Fri, 19 Jan 2001, Rafal Cygnarowski wrote:
> Czy nie uwazacie, ze powinna powstac juz lista dyskusyjna dla uzytkownikow
> PLD? Delikatnie zaczyna mnie draznic, gdy przychodze rano do pracy i chce
> przeczytac kilka postow z grup 'developerskiej' a czytam tematy strikte
> zwiazane z uzytkowaniem dystrybucji. Wiem, ze sie czepiam... ale
> 'filtrowanie' poczty pod katem postow dot. rozwoju dystrybucji zaczyna
> zabierac mi coraz wiecej czasu...

Moze nie z tego powodu, ale popieram pomysl
Uzytkownicy musza miec gdzie sie zapytac, a lista developerska nie jest
najlepszym miejscem....
Natomiast mam inna sugestie - czy nie byloby wygodniej przeniesc te listy
na news? Jakis server (jezeli nawet nie news.task.gda.pl) mozna by bylo
zalatwic/zalozyc.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski