intl.h

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pią, 19 Sty 2001, 13:23:24 CET

On Fri, 19 Jan 2001, Serek/GNU wrote:

> kochany romku! juz kilka razy podawalismy ci sposob,
> w jaki mozesz sam odpowiedziec sobie na to i podobne
> pytania, zatem proponuje, by nauka nie szla w las.
>
> --s+

Sorry nie moge sie oprzec: Kochany Serku! Gdyby to byl plik nalezacy do
jakiegokolwiek pakietu (można by za to mnie opieprzyć, że nie
sprawdziłem że #include "intl.h" sugeruje obecność pliku w źródłach, a
nie w /usr/include - ale to oczywiście sprawdziłem _po_ wysłaniu lista -
slubuję poprawę :))) to wiedzialbym co i jak. A poza tym, to rpm -qf
dziala, kiedy pakiet mam zainstalowany. A jak ja chce wiedziec _co_ mam
zainstalowac? Nie ma pakietu z baza danych o wszystkich pakeitach (jeżeli
jest to czerwienieje i kładę uszy po sobie).

Pozdrawiam,

Romek

--
Roman Werpachowski
\left(- \frac{\hbar^{2}}{2m}\Delta + V\left(x\right)\right)\Psi =

linux registered user 183124
sysadm @ student.ifpan.edu.pl