intl.h

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pią, 19 Sty 2001, 13:44:08 CET

Dnia Fri, Jan 19, 2001 at 01:19:27PM +0100, Michal Margula napisał(a):

> rpm2html.pld.org.pl powinien chyba znowu zacząć działać :)))

Taka informacje mozna rowniez uzyskac bez tego systemu.
sytarczy sciagnac plik tocfile.gz z katalogu /inst z odpowiedniej
achitektury, potem z cvs'a installer/pldi/gentocf
po zkompilowaniu powstanie program toc2db. Za jego pomoca mozemy
przeksztalcic tocfile do bazy rpm'a (ale nie tej w /var/lib/rpm, tylko
trzymanej w jakims innym katalogu)(trwa to niemilosiernie dlugo).
Baza ta bedzie zawierala pelne informacje o wszystkich dostepnych pakietech.
 Wiec potem wystarczy
rpm -r /moja/baza/jest/tu --dbpath=/ -qf /usr/include/intl.h

Pewnym mankamentem jest koniecznosc posiadania dosc sporego tocfile.
Zaleta mozliwosc bardzo zawansowanego przeszukiwania

--
Pawel Kolodziej
pawelk w pld.org.pl