listy mailowe pld

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pią, 19 Sty 2001, 14:00:51 CET

On Fri, 19 Jan 2001, Blues wrote:

> Moze nie z tego powodu, ale popieram pomysl
> Uzytkownicy musza miec gdzie sie zapytac, a lista developerska nie jest
> najlepszym miejscem....
> Natomiast mam inna sugestie - czy nie byloby wygodniej przeniesc te listy
> na news? Jakis server (jezeli nawet nie news.task.gda.pl) mozna by bylo
> zalatwic/zalozyc.

Ja mogę założyć, jak jeszcze kilka newsserwerów w to wejdzie,
to będzie mozna normalnie feedy poustawiać i każdy będzie mógł
korzystać z optymalnego serwera.
Tylko że ja nie mam za dużego doświadczenia z robieniem bramek
mail2news.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.