plytka PLD

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Pią, 19 Sty 2001, 17:46:13 CET

On Fri, 19 Jan 2001, Michal Margula wrote:
> na oficjalnym ISO znajdującym się gdzie? :>
[sebek w heron sebek]$ ncftp ftp.pld.org.pl
NcFTP 3.0.2 (October 19, 2000) by Mike Gleason (ncftp w ncftp.com).
Connecting to ftp.pld.org.pl...
Server (TASK ftp server (pl)) [ftp.pld.org.pl]
Logging in...
Anonymous access granted, restrictions apply.
Logged in to ftp.pld.org.pl.
ncftp / > cd iso/i386/
ncftp /iso/i386 > ls
pld-i386.iso   pld-i386.md5
ncftp /iso/i386 >

BTW, podziekowania dla Serka :)

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...