misiek: SPECS netscape.spec

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 26 Sty 2001, 12:07:41 CET

On Fri, Jan 26, 2001 at 11:45:11AM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Niestety skrypty automatycznej generacji zależności wygenerują zależność
> od tego, co aktualnie będzie zainstalowane przy budowaniu pakietu
> (zwykle to będzie lesstif). To podobny problem jak z OpenGL.

Dlatego powinniśmy zrezygnować z tego automagicznego generowania zależności.
Nie z całości, bo to samobójstwo ale z części która odnajduje z jakiego
pakietu pochodzi jakiś lib, plik czy też perl(coś::coś).
Aktualnie mamy już silną ekipę frontendów na rpma (apt, wuch, poldek) więc
nie jest potrzebne takie dokładanie, zwłaszcza że robi ono problemy opisane
powyżej.
Wiem, że to ja (wraz z kloczkiem) wprowadziliśmy to dodatkowe wyszukiwanie
ale to było w "innych czasach" :-).
Teraz proponuje zrezygnowanie z tego.

Pozdrawiam
PS: Followup-To: pld-devel-pl