Apache - id

Pon, 22 Sty 2001, 14:33:29 CET

On Mon, 22 Jan 2001, Rafal Dziedzic wrote:

> Niestety to nie pierwszy i pewnie nie ostatni spec ktory musze sobie
> poprawic.... :(
>
> A z Apache i tak musze wywalic jeszcze ipv6 wiec dla mnie to nie
> problem.... ale wydaje mi sie to "zabezpieczenie" poprostu bezsensu, czy
> nie wystarczyloby sprawdzac tylko czy taki user istnieje a jak nie to go
> dodac???

Chyba sobie nie zdajesz sprawy z tego po co się to robi.
A co w przypadku kiedy masz instalacje po NFS ?
Włąsnie na okazję minimalizacji kłopotów zwiazanych z instalacjami z
uwspólnianymi zasobami grupy i użytkownucy systemowi maja z góry ustalone
uid/gid.
Próbuje się wręcz proponować kretne uid/gid dla kilku użytkowników/grup
na poziomie LSB.
Zamiast zmieniać pakiety lepiej dostosuj system (jezeli myslisz o
eksploatacji systemów troche bardziej długofalowo).