Apache - id

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Pon, 22 Sty 2001, 15:04:39 CET

On Mon, 22 Jan 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Chyba sobie nie zdajesz sprawy z tego po co się to robi.
> A co w przypadku kiedy masz instalacje po NFS ?
> Włąsnie na okazję minimalizacji kłopotów zwiazanych z instalacjami z
> uwspólnianymi zasobami grupy i użytkownucy systemowi maja z góry ustalone
> uid/gid.
> Próbuje się wręcz proponować kretne uid/gid dla kilku użytkowników/grup
> na poziomie LSB.

Wszytko OK, doskonale sobie z tego zdaje sprawe. I wlasnie dlatego nie
zycze sobie by jakis tam skrypcik byl madrzejszy ode mnie.
To co mi sie nie podoba w tym skrypcie to "exit 1". Jak chcecie to
wyswietlcie odpowiedni tekst ze id jest inne od standardowego, napiszcie
jakie to niesie za soba niebezpieczenstwa, ale nie "exit 1".
Moze jednak pozwolicie adminowi decydowac co i jak? Bo cos mi to zaczyna
przypominac.......

> Zamiast zmieniać pakiety lepiej dostosuj system (jezeli myslisz o
> eksploatacji systemów troche bardziej długofalowo).

Mysle baaardzo dlugofalowo, moje id ma swoje uzasadnienie, wynika to z
przeznaczenia systemu.....

Z powazaniem
Rafal Dziedzic

PS
Chyba domyslam sie co o mnie myslicie... ;))) przyszedl taki Dziedzic, nic
nie chce zrobic tylko do wszystkiego ma pretensje ;)))
I macie racje... :( pierwszy raz PLD zainstalowalem (od zera) jeszcze w
grudniu 1999... caly czas jestem na biezaco, mam do Was wielki
szacunek i z wielka checia bym sie przylaczyl... ale niestety cierpie na
chroniczny brak czasu na cokolwiek....... :(