problemy z instalacja myszy pod PLD

Wojciech Arkita Wojciech_Arkita-AWA003 w email.mot.com
Wto, 23 Sty 2001, 14:18:11 CET

Witam

Nie jestem zaawansowanym uzytkownikiem linuxa, ale pomimo ostrzezen
umieszczonych na dyskietce instalacyjnej PLD pokusilem sie o instalacje
tej wlasnie dystrybucji, bo zawiodlem sie na redhacie a mam przeczucie
ze PLD jest naprawde dobre. Jedna z jego zalet jest to ze ma sie
kontrole nad tym co jest w systemie, poczynajac juz od samej instalacji,
niemniej wymaga to od usera wlozenia sporo wysilku w zrozumienie
architektury systemu, ale to na pewno na dluzsza mete sie oplaci.
Ale w czym problem?
Problem polega na tym ze po zainstalowaniu systemu z jadrem 2.2.18 i
powtornej jego rekompilacji (wbudowalem w jadro obsluge myszy ps-owej
jak rowniez logitechowej (ps) oraz jako modul dodalem standard
microsofta). Mimo to mam problem z jej zainstalowaniem. Program
znajdujacy sie w pakiecie gpm o nazwie mouse-test w ogole nie wykrywa mi
portu myszy. (w komunikatach startowych jadra natomiast jest ze PS/2
port detected) . Zrobilem linka /dev/mouse do /dev/psaux ale to tez nie
pomaga. Normalnie nie teskni mi sie za mysza gdyby nie fakt ze musze
odpalic X-y i zainstalowac baze oracle8i (nietety instalator jest tylko
graficzny, co uwazam za wade). Prosze o pomoc. Nie mam juz pomyslu co
jest grane i jak to naprawic. Mam PLD zainstalowanego na 2 komputerach i
poki co sa one dla mnie bezuzyteczne.

dzieki

Wojtek