Strategia dla Javy

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Czw, 25 Sty 2001, 12:15:38 CET

On Thu, 25 Jan 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nadal nie rozumiem.
> Załozenie: mamy w pakietach dystrybucyjnych jedną wersję javy (cokolwiek
> miałoby to oznaczać) i do tej wersji są dopasowane wszystkei inne
> pakiety.

OK, jesli macie takie zalozenia...

> Przy takim załozeniu żeli użytkownik chce mieć coś innego to instaluje
> sobie wszystko we własnej przestrzeni, a my dzieki temu mamy spójny zestaw
> narzędzi i rozszrzeń javowych w którym by def nie ma koniecznyści
> ustawianai żadnych zmiennych środowiskowych.

....tylko ze ja bede wlasnie tym nieszczesnym uzytkownikiem :((((
Caly czas wydawalo mi sie ze zmienne srodowiskowe wymyslono po to by
ulatwic zycie...... a Wy chcecie zrezygnowac z tego...... ???

A tak wogole to ktora to ma byc wersja? ;)

> No to juz jest głupota tych co to wymyślali. Usunięcie tej niedogodności
> to jest grzebanie w samym engine javy.

Pamietam ze byly jaja z niektorymi narzedziami, czesc wymagala by pliki
klas byly tylko archiwizowane, bez kompresji.... trzeba bylo przepakowywac
archiwa ;))))

Rafal