Strategia dla Javy

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Czw, 25 Sty 2001, 14:02:54 CET

On 25 Jan 2001, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:
>
> Możnaby jeszcze wszystkie paczki rozpakować, wrzucać luzem klasy do
> jednego katalogu, ustawić CLASSPATH domyślnie na ten katalog i java sobie
> znajdzie każdą klasę po nazwie pliku
> Wady - większa objętość, konflikty nazw.
> Zaleta - szybkie szukanie oparte na wybieraniu pliku z katalogu,
> cachowane przez jądro
Wady:
Teraz sie polap w tym calym balaganie ;) no chyba ze wszytko pojdzie z
rpm'a

Tak dla przykladu... fragmetnt mojego starego profile: ;))))))
#export THREADS_FLAG=native
#export CLASSLIB=/usr/lib/jdk1.2.2/lib
export
CLASSPATH=/usr/lib/jsse1.0/lib/jcert.jar:/usr/lib/jsse1.0/lib/jnet.jar:/usr/lib/jsse1.0/lib/jsse.jar
#export CLASSPATH=$CLASSPATH:$CLASSLIB/classes.zip
export CLASSPATH=$CLASSPATH:/usr/lib/pgsql/jdbc6.5-1.2.jar
export CLASSPATH=$CLASSPATH:/usr/lib/jsdk/jsdk.jar
#export CLASSPATH=$CLASSPATH:/usr/lib/apache/ApacheJServ.jar
export CLASSPATH=$CLASSPATH:./

A to tylko fragment ;)))

Byla jeszcze zmienna JAVAHOME, wlasnie widze ze iasp jej wymaga....

> Generalnie ustawianie ludziom CP przez nadgorliwych administartorów
> to więcej kłopotu niż pożytku, już się na tym kiedyś naciąłem.
Hehehe wlasnie musze skasowac we wszystkich moich indiancach linijke:
AddDefaultCharset iso-8859-2
;)))) a chcialem dobrze :((

pzd
Rafal