kolejna manifastacja błęd w rpm-ie (Prereq)

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Pon, 29 Sty 2001, 19:03:41 CET

On Mon, 29 Jan 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Dostałem właśnie loga z instalacji, a w nim:
> Teoretycznie zaznacznie geninitrd jako Prereq w trakcie rozwiazywania
> zależności kernela powinno spowodować zmianę w liście zależności geninitrd
> "Requires: rc-scripts" na "Prereq: rc-scripts" a tak się nie dzieje.
dzieje, dzieje, tylko on to ignoruje.

> Można oczywiście dodać do kernela "Prereq: rc-scripts" ale to będzie tylko
> obejście. To jest ten błąd na który wpadł jakiś czas temu Sebastian i
> którego nie zrozumiałem na początku kiedy go opisywał.
dokladnie

> Tak czy inaczej skutki tego błędu zaczynają być plagą.
> Ma ktoś chęć posiedzieć nieco mocniej nad przyjrzeniu się temu ?
> Sebastian może coś się w międzyczasie posunłeś w analizie tego błędu ?
nie, ale wlasnie skonczylem sesje - do nadrobienia w najblizszym
czasie.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...