ATTN: second invite to our new lists

Pią, 26 Sty 2001, 20:29:40 CET

On/Dnia Fri, Jan 26, 2001 at 08:30:05PM +0100, Jan Rekorajski wrote/napisał(a)
> A ja mam propozycję żeby jednak zrobić merge pld-devel-pl|en ;)
> Zobaczycie jaki będzie fajny bajzel...
Cały czas jestem za! Niestety pewnym osobom tego niestety nie przetłumaczysz...
(users-en|pl mogło by zostać ale nie devel)

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]