suck

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 27 Sty 2001, 12:39:39 CET

On Fri, Jan 26, 2001 at 10:41:45PM +0100, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:
> o ile suck nie jest bardzo mocno przywiazany do db2 to rozwiaze..jak jest
> to wypadalo by go polatac..i sprawdzic z czym to wywola konflikty..(jakies
> wspolnie uzywane pliki przez sucka i cos

Problem po pierwsze z perlem 5.6, po drugie z innem 2.3.
Oba już (chyba) rozwiazałem, jak nie będziecie ruszać sucka, to dzisiaj
poprawię.

Z samym innem też jest problem - znowu patch ipv6 powoduje, że inn
nie działa na systemie bez ipv6 :/
Tu też - jeżeli nie będzie konfliktów, to dzisiaj poprawię.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/