ATTN: second invite to our new lists

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Sob, 27 Sty 2001, 19:18:31 CET

Przychodzi Serek/GNU do lekarza i mówi:

> sprawa jest do przedyskutowania, gdyz jesli ktos sobie
> zalozy 'wakacje' na skrzynce, to wszyscy bedziemy za kazdym
> razem toto czytali. w/g mnie powinnismy przyzwyczaic
> do przyciskania innej literki w muttcie, zamiast 'r' - 'l',
> jak ktos juz rozsadnie tu zauwazyl.

no nie wiem - jak ja sobie zakladam `wakacje`, to difoltowo mi nie odpowiada
na ZADNE listy z grup/list dysk. i do tego kazdemu nadawcy odpowie tylko RAZ

a poza tym w Pine nie ma 'l' :(

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )