xinetd, rc-inetd i problem

Tomasz Matusiewicz tomek w rhc.dhs.org
Nie, 28 Sty 2001, 21:22:29 CET

Hej

Jestem od miesiaca uzytkownikiem PLD i mam pierwszy problemik z ktorym
nie moge dac sobie rady sam :(

Otoz zainstalowalem sobie oident'a, ktory ma pliczek z konfigiem w
/etc/sysconfig/rc-inetd/oidentd i niby wszystko moge w nim
skonfigurowac, ale jednak nie wszystko, chodzi mi o parametr
'only_from', ktorego mozna uzywac w xinetd.conf, z man xinetd.conf:

[...]
only_from     determines the remote hosts to which  the particular
              service  is available.  Its value is a list of IP addr
              which can be specified in any combination of the
              following ways:
[...]

I w zwiazku z tym pytanie: co powinieniem wpisac w
/etc/sysconfig/rc-inetd/oidentd aby przy usludze identa rc-inet
dodawalo linie only_from = moje_paramatry ?

--
Tomasz