[novum.com@poczta.fm: Zapytanie]

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Pon, 29 Sty 2001, 16:38:16 CET

Przesyłam na listę, bo poszło prywatnie do admina cvs.

--s+

----- Forwarded message from Bartosz Wróbel <novum.com w poczta.fm> -----

Date: Mon, 29 Jan 2001 16:24:06 +0100
From: Bartosz Wróbel <novum.com w poczta.fm>
To: pld-cvs w pld.org.pl
Subject: Zapytanie
Witam

Jestem zainteresowany udziałem w projekcie. Firma nasza szkoli i
poopularyzuje Linuxa na istniejacych dystrubucjach zagranicznych - nie
widzę powodu dla którego nie mielibyśmy to robić na naszym krajowym
produkcie. Państwa praca organiczna przy tworzeniu polskiej
dystrybucji w połączeniu z misją naszej firmy przyczynic się może do
popularyzacji Linuxa w Polsce i być może do sukcesu Państwa pracy.

Jestem otwarty na wszelkie propozycje, trudno mi się na razie
zorientować na jakim etapie są prace nad dystrybucja ale sądze ze
współpraca firm związanych z Linuxem zawsze przyniesie korzyść temu
systemowi w Polsce.
--
Z pozdrowieniami
Bartosz Wróbel                         mailto:novum.com w poczta.fm

----- End forwarded message -----