bind!

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Śro, 31 Sty 2001, 00:39:31 CET

On Tue, 30 Jan 2001 16:42:30 +0100, you wrote:
>Coś jeszcze mam przesłać aby pokazać że działa opcja -u ?

Ha ale nie działa -g i przez to musiałem przerobić /etc/rc.d/init.d/named
oraz prawa do katalogów M, S i samych stref, nie ma też dodanego -t
/var/lib/named a named.conf jest napisany tak jakby miało następować
chroot'owanie. Ogólnie troche niedorób, musze się zabrać zaraz po sesji za
cvs i wtedy może się do czegoś nadam bo na razie nie umiem :).

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w tpsasux.com  http://hack.zone.to/