kolejna manifastacja błęd w rpm-ie (Prereq)

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Śro, 31 Sty 2001, 00:41:52 CET

On Wed, 31 Jan 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> On/Dnia Wed, Jan 31, 2001 at 12:35:36AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)
> a objaśnij dla nieśledzących cvsu rpma co to za nowe Requires()?
ztcw chodzi o oddzielne req dla pre i post..tak zeby bral pod uwage co
bedzie potrzebne do wykonania pre post skryptow..bo na tym sie notorycznie
wala pakiety

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,

-- Support your government, give Echelon / Carnivore something to parse --
classified top-secret government jankowski restricted data radio information
project alek CIA KGB GRU DoD defense elektryk systems  military ksiadz steal
systems spy ojciec terrorist Allah Natasha  Gregori destroy  destruct attack
democracy will send Russia bank system compromise international own rule the
world force power enforce sensitive directorate STRAP warrior-T presidential
elections political foreign embassy takeover