problemy z instalacja myszy pod PLD

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 23 Sty 2001, 14:41:27 CET

On Tue, Jan 23, 2001 at 01:18:11PM +0000, Wojciech Arkita wrote:
> Witam
>
> Problem polega na tym ze po zainstalowaniu systemu z jadrem 2.2.18 i
> powtornej jego rekompilacji (wbudowalem w jadro obsluge myszy ps-owej
> jak rowniez logitechowej (ps) oraz jako modul dodalem standard
> microsofta). Mimo to mam problem z jej zainstalowaniem. Program
> znajdujacy sie w pakiecie gpm o nazwie mouse-test w ogole nie wykrywa mi
> portu myszy. (w komunikatach startowych jadra natomiast jest ze PS/2
> port detected) . Zrobilem linka /dev/mouse do /dev/psaux ale to tez nie
> [...]
Najpierw zajrzyj do /etc/sysconfig/mouse i tam se poustawiaj i odpal
/etc/rc.d/init.d/gpm restart
albo lepiej sprawdz czy dziala:
gpm -t ps2 lub gpm -t ps/2 nie pamietam. Po uprzednim wydaniu komendy
gpm -k w celu zabicia myszy :)) I musi dzialac. Pozatym w X wogule jest inaczej
i powinno dzialac jak nie dzial to popatrz na /var/log/XFree86.log co tam pisza
o myszy.

Lukasz
--
Łukasz Dobrek