znalezione pod wanną w ..

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 25 Sty 2001, 17:53:13 CET

On Thu, Jan 25, 2001 at 05:49:28PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> mysql.spec z rawhide:
>
> Requires(post): fileutils, chkconfig
>         ^^^^^^
>
> Szczerze mówiąc widże coś takiego pierwszy raz i jestem ciekaw czy rpm
> 4.0.1 juz to łyka. Jeżeli dobrze się domyślam to to okareśla zależnosci
> dla poszczególnych skryptów .. co byłoby czymś czego potrzebowaliśmy w
> kilku przypadkach.
> Jeżeli komukolwiek udałoby się cokolwiek dorzucić do tego jak to
> potencjalnie działa i czy dział w 4.0.1 to byłoby .. całkiem, całkiem.

Albo mi sie wydaje, albo niedawno było na pld || pld-installer
coś o tym, i ktoś cytował jakiegoś człowieka z rh który
to potwierdzał.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

$p=q{print "\$p=q{$p};eval \$p;\n"};eval $p;

NORAD terrorist Uzi NORAD Peking munitions
$400 million in gold bullion kibo bomb bomb Soviet
Rule Psix $400 million in gold bullion Delta Force BATF
Albanian Peking plutonium assassination Legion of Doom