Odp: instalacja HPT370

hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Pią, 26 Sty 2001, 13:43:57 CET

Witam!

>ale sam modul obslugi kontrolera jest wkompilowany w jajko instalcyjne
>- rozpoznaje go i widac dyski - moze wiec na tym odpalic raid'a
software'owo?
Da się, bo sam coś takiego stawiałem - na takiej samej płycie (tyle, że
mirror),
ale ponieważ root był już na partycji raidowej (partycja z kernelem nie),
nie chciało mi się startować (kernel panic, nie mógł zamontować root
filesystem'u).
Walczyłem z tym przez jakiś czas, aż wreszcie wziąłem jajko z Mandrake 7.2.
i zaczęło działać. Niestety nie wiem, czego brakuje kernelowi z PLD, że na
nim to nie działa (a chętnie bym się dowiedział :-)))
BTW: dlaczego w kernelu z PLD jak dam make menuconfig to dostaję
jedynie możliwość załadowania/zapisania konfiguracji a nie ma żadnych
innych opcji? Wiem, że jest jeszcze zwykły config, ale ja takie podejście
uważam za czysty masochizm...

A próbowałem dla odmiany wziąć oryginalne jądro i spatchować - najpierw
IDE, żeby była obsługa HPT, a później raid-a. Niestety zawsze coś mi się
schrzaniło, a po ręcznych próbach dokończenia tego, czego patch nie zrobił
i tak kernel się nie kompilował...
Może mi ktoś poradzić, jak na 2.2.18 założyć obydwie wspomniane łatki?

Pozdrawiam
Paweł Zmysłowski