ATTN: second invite to our new lists

Tomasz Orzechowski tomek w lan-jozefow.za.net
Pią, 26 Sty 2001, 20:30:42 CET

On Fri, Jan 26, 2001 at 08:30:21PM +0100 Serek/GNU wrote:

>sprawa jest do przedyskutowania, gdyz jesli ktos sobie
>zalozy 'wakacje' na skrzynce, to wszyscy bedziemy za kazdym
>razem toto czytali. w/g mnie powinnismy przyzwyczaic
>do przyciskania innej literki w muttcie, zamiast 'r' - 'l',
>jak ktos juz rozsadnie tu zauwazyl.

Ale ja używam też literki 's'. Bez reply-to poczta ląduje w =<nadawca>
a nie w =<lista>. W sumie nie jestem pewen czemu, a jakoś nie mam czasu
dosiekać. Może ktoś zna powód. Bo poza tym, nie potrzebuję reply-to...

--
Tomasz Orzechowski