ATTN: second invite to our new lists

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Sob, 27 Sty 2001, 19:23:15 CET

Przychodzi Jan Rekorajski do lekarza i mówi:

> IMHO i dobrze. Angielski trzeba znać bo się daleko nie pociągnie.

ale wiesz - mozna *znac* i *znac* - ja np. raczej bez wiekszych problemow
wyczaje o co chodzi (w ang. tekscie), ale jak bym mial cos napisac, to zawsze
mi brakuje czegos... a poza tym po polskiemu mimo wszystko mi sie czyta
wygodniej.

Ps. ale robta jak chceta - zapisze sie na obie (o ile nie na 4) i wszystko
bedzie i tak trafialo do jednego worka, tylko zeby byly dobrze pousatwiane
Reply-To juz na nowych listach, to i bede odpowiadal na wlasciwe...
wystarczy, ze na polskie bede po polsku, a na angielskie - sproboje po
angielsku, ale nie gwarantuje zrozumialosci tekstu. ;>>>
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )