cdrtools 1.10a11-1

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 31 Sty 2001, 14:06:32 CET

On Wed, Jan 31, 2001 at 02:01:18PM +0100, Lukas Dobrek wrote:
> Wyglada na to ze ten pakiet wymaga kernel >2.2.17. Nie wiem czy problem
> jest w jakiejs zmianie naglowka, czy w czym innym ale u mnie pomoglo
> przekompilowanie z nowym jajkiem.
Pokickalo mi sie. To bylo tak. mialem jajko 2.2.17 i cdrecords z pakietu nie
dzialalo. Wiec przekompilowalem na starym jajku i zadzialalo.  W jajku
mam SyS V. Wywalalo sie dokladnie z tym sammym bledem.
Lukasz

--
Łukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik