mozilla

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Nie, 1 Lip 2001, 02:08:45 CEST

Podszlifowałem mozillę i przerobiłem trochę na wzór RH i MDK.
 1. Rejestr jest generowany dynamicznie przy instalacji pakietu na dysk.
 2. Odhaszowałem patche ponieważ w RH i MDK są _identyczne_ i przynajmniej
    w MDK wszystko działa OK (łącznie z galeonem).
 3. Dorzuciłem do galeona odpowiednie wpisy w %post do automatycznego
    updejtu rejestru

Jakby były wątpliwości to regxpcom tworzy rejestr urzywanych bibliotek
(czy coś około tego), natomiast regchrome tworzy spis używanych przez mozillę
skórek. Te drugie raczej na pewno nie ma wpływu na (nie)działanie skipstone
i galeona. W tej chwili właśnie buduję mozillę z flagami -frtti -fexceptions.
Nie omieszkam podzielić się z wami wynikami tego testu.

Pozdrawaim.
--
   +-------------------+    0x33,0x73,0x3b,0x26,0x63,0x23,0x6b,0x76,0x3e,0x7e,
  @|  Michał Zawalich  |@   0x36,0x2b,0x6e,0x2e,0x66,0x7b,0xd3,0x93,0xdb,0x06,