mozilla

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Nie, 1 Lip 2001, 15:29:43 CEST

[niedziela, 01 lipiec 2001], Michal Kochanowicz napisał(a):
> Albo nie mówimy o tym samym albo przesadzasz :> Jeśli dobrze rozumiem,
> patch ten usuwa z paska menu (tego na samej górze ekranu) pozycje "Debug"
> i "QA". Naprawdę nie wiem w czym one mogą przeszkadzać. A przecież
> usuwając je nic nie zyskujesz - część ekranu poświęcona na menu
> pozostaje taka sama. W zamian jedynie tracisz dostęp do niektórych
> funkcji.
Po co mi jakieś funkcje do debugowania jak nigdy nie zamierzam z nich
korzystać.

> Mógłbyś bardziej łopatologicznie? Sorry, naprawdę nie wiem o co chodzi.
> Gdzie jest ten taskbar? Gdzieś w oknie przeglądarki?
Tak :)

> Nigdy nie twierdziłem że problemy z mozillą są konsekwencją tych patchy.
> To co mnie denerwuje to kompletny brak opisów przy nich.
Poki co, jak nie dojdziemy do porozumienia lub problem ze stabilnością nie
rozwikła się sam, dorzuciłem bconda i każdy może zbudować sobie taką mozillę
jaką chce.

--
   +-------------------+        Niezależnie od tego, jaką drogą jedziesz,
  @|  Michał Zawalich  |@                zawsze jest pod górę.