rc.hdparm - ide cdrom

Pon, 2 Lip 2001, 04:36:34 CEST

On Fri, 29 Jun 2001, --s+ wrote:

> --->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Rozumiem, ze chcesz jednak placic za transport tych listow do mojego
> procmaila.

Naprawde nie masz nigdzie miejsca gdzie mozesz przegfiltrować te listy ?

> Proponuje zatem ustalenie stawki - powiedzmy, na poczatek,
> 10 groszy za zalacznik do 100k, 35 groszy za zalacznik do 500k,
> a potem za kazde nastepne 100k - dodatkowe 10 groszy. Nie wezme
> dodatkowej marzy, pozostane przy zdzierstwie TP.SA.

Wyjdą naprawde niebotyczne sumy. Nie wiem czy zauważyłeś, ze jak narazie
była jedna próbwa wysłania załacznika do listu. Za resztę rzeczy nie mam
zamiaru płacić bo wtedy obciżayłbyś mnie tym na co nie mam wpływu.

> Zgadzasz sie?

A zdajesz sobie sprawę, ze chodzi nie o listy (całe) tylko załączniki do
nich ?