Co za kodowanie?

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pon, 2 Lip 2001, 13:59:02 CEST

On Mon, 2 Jul 2001, Blues wrote:

>To co ty masz za pine...?
>Bo u mnie nie ma nigdy problemow (poza problemami z przeczytaniem tego
>przeze mnie.
A u mnie są. A pine mam aktualny - pine-4.21-27. A problemy to głupie
wyświetlanie, a ostatnio na jednym z maili (w utf-8 oczywiście
;-) wyprodukowanym przez serka wskoczył sam do odpowiadania na list
wbijając jakiś głupi adres (cjs; - czy jakoś tak) w miejsce adresata ...
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl