Co za kodowanie?

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pon, 2 Lip 2001, 14:12:25 CEST

--->[Quoting Jacek Rzęsista <jacek w samm.com.pl>:]

> A u mnie są. A pine mam aktualny - pine-4.21-27. A problemy to głupie
> wyświetlanie, a ostatnio na jednym z maili (w utf-8 oczywiście
> ;-) wyprodukowanym przez serka wskoczył sam do odpowiadania na list
> wbijając jakiś głupi adres (cjs; - czy jakoś tak) w miejsce adresata ...

ja bym tego shitu na twoim miejscu wiecej nie wlaczal.
zaraz napisze ladnego exploita, ktory bedzie ci robil `rm -rf ~`.

--
http://ibiblio.org/ser/      |*| Traveling through hyperspace
keywords: {linuxdoc|gnu}.org |*| isn't like dusting crops, boy.