geninitrd - usterka

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pon, 2 Lip 2001, 14:13:59 CEST

--->[Quoting Rafał Kleger-Rudomin <klakier w pld.org.pl>:]

> Tzn to co malekith zrobił? Tak, nawet w tym układzie jest to niepotrzebne,
> bo modules.conf _będzie_ zanim zostanie uruchomione geninitrd :)

ale nawet jesli go nie będzie, to geninitrd nie powinien na tym
wylatywac. btw - mam nadzieję, że już poprawnie skonfigurowałem
p-literki?

--
http://ibiblio.org/ser/      |*| Traveling through hyperspace
keywords: {linuxdoc|gnu}.org |*| isn't like dusting crops, boy.