drzewo katalogów pod moduły perla

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 2 Lip 2001, 18:06:59 CEST

Natrętnie się przypomnę... ;>
[uwaga: to jest tylko pytanie a nie zaganianie do roboty :)
 robotę (w ramach modułów które mam zainstalowane) mogę zrobić sam]

Większość katalogów z tytułu nie należy do żadnego pakietu.
Powinny należeć do pakietu perl, perl-modules, czy być częściowo
porozrzucane po modułach?

Znalazłem zapomniany perl-mod-skel.spec - po pierwsze jest nieaktualny
(zawiera część katalogów już należących do różnych pakietów), po drugie
czy takie coś jako oddzielny pakiet ma w ogóle sens?

Mi się wydaje, że najlepiej by było tak:
1. jeżeli spośród modułów ładujących swoje pliki do jakiegoś katalogu
    katalogu wszystkie wymagają jednego - katalog dodać do tego jednego
 - else jeżeli wszystkie moduły wymagają perl-modules to dodać katalog
    do perl-modules
 - else dodać katalog do pakietu perl
2. perl-mod-skel.spec do kasacji

Rzecz dotyczy m.in. katalogów:

/usr/lib/perl5/Text	(tu jest chyba tylko plik z sgml-tools)

%{perl_sitelib}/{B,Bundle,Date,Devel,ExtUtils,File,Font,HTML,HTTP,I18N,
	IO,IO/Socket,Mail,News,Net,Parse,RPC,Text,Time,XML}

%{perl_sitelib}/auto
%{perl_sitelib}/auto/Mail

%{perl_sitearch}/{Apache,BSD,Bundle,Compress,DBD,DBI,HTML,HTTP,MIME,
	Net,Win32,XML}

%{perl_sitearch}/auto
%{perl_sitearch}/auto/{Apache,BSD,Compress,DBI,HTML,HTTP,HTTP/GHTTP,
	MIME,Net,XML}

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/